Pytania i Odpowiedzi / Pomoc

 

Kwestie logowania i obsługi platformy

  • Jak mogę zresetować/zmienić hasło?

Aby zresetować hasło należy w prawym górnym rogu strony wybrać „Zaloguj się”, a następnie skorzystać z opcji „nie pamiętasz hasła?”. Losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na email przypisany do profilu klienta.
Jeśli powyższa opcja nie zadziała możesz poprosić swojego Przedstawiciela Handlowego aby wygenerował Ci hasło z poziomu administracyjnego.




Kwestie Handlowe i Współpracy

  • Gdzie znajdę fakturę do zamówienia w nowej platformie?

Faktura znajduje się w profilu użytkownika, po zalogowaniu się należy w prawym górnym rogu wybrać „Moje Konto”, a następnie wybrać odpowiednie Zamówienie. Link do faktury znajduje się w górnej części strony.




  • Jak zwrócić towar?

Aby zwrócić towar należy zalogować się w platformie Marcopol Online i przejść do „Moje Konto”. Po lewej stronie w menu znajduje się odnośnik do formularza zwrotu towaru. Po jego wypełnieniu i przesłaniu należy poczekać na odpowiedź z dalszymi instrukcjami od Biura Obsługi Klienta Marcopol.

  • Gdzie znajdę informację o swoim rabacie?

Ceny na Marcopol Online za opakowanie zbiorcze zawierają już rabat klienta oraz rabat dodatkowy za zakup online. Informację o wysokości posiadanego rabatu można znaleźć po zalogowaniu do "Moje Konto".

  • Jak zmienić adres dostawy?

Nowe adresy dostawy można dodać jedynie poprzez kontakt z BOK. Zmiany będą widoczne w ciągu maksymalnie 24 godzin od wprowadzenia.

  • Jak można zamówić dostawę na określony dzień?

Zamówienia złożone do godziny 15:00 dostarczane są najczęściej na drugi dzień. Niestety system logistyczny nie przewiduje możliwości dokładnego zaplanowania daty dostarczenia. Ze strony Marcopol dokładamy starań aby brać pod uwagę informacje zawarte w komentarzach do zamówienia i w taki sposób przygotowywać towar do wysyłki aby termin dostawy był najbliższy oczekiwanemu.