Nie masz produktów w koszyku.
Pytania i Odpowiedzi / Pomoc
Kwestie logowania i obsługi platformy
-
Jak mogę zresetować/zmienić hasło?
Aby zresetować hasło należy w prawym górnym rogu strony wybrać „Zaloguj się”, a następnie skorzystać z opcji „nie pamiętasz hasła?”. Losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na email przypisany do profilu klienta.
Jeśli powyższa opcja nie zadziała możesz poprosić swojego Przedstawiciela Handlowego aby wygenerował Ci hasło z poziomu administracyjnego.
Kwestie Handlowe i Współpracy
-
Gdzie znajdę fakturę do zamówienia w nowej platformie?
-
Jak zwrócić towar?
Aby zwrócić towar należy zalogować się w platformie Marcopol Online i przejść do „Moje Konto”. Po lewej stronie w menu znajduje się odnośnik do formularza zwrotu towaru. Po jego wypełnieniu i przesłaniu należy poczekać na odpowiedź z dalszymi instrukcjami od Biura Obsługi Klienta Marcopol.
-
Gdzie znajdę informację o swoim rabacie?
Ceny na Marcopol Online za opakowanie zbiorcze zawierają już rabat klienta oraz rabat dodatkowy za zakup online. Informację o wysokości posiadanego rabatu można znaleźć po zalogowaniu do "Moje Konto".
-
Jak zmienić adres dostawy?
Nowe adresy dostawy można dodać jedynie poprzez kontakt z BOK. Zmiany będą widoczne w ciągu maksymalnie 24 godzin od wprowadzenia.
-
Jak można zamówić dostawę na określony dzień?
Zamówienia złożone do godziny 15:00 dostarczane są najczęściej na drugi dzień. Niestety system logistyczny nie przewiduje możliwości dokładnego zaplanowania daty dostarczenia. Ze strony Marcopol dokładamy starań aby brać pod uwagę informacje zawarte w komentarzach do zamówienia i w taki sposób przygotowywać towar do wysyłki aby termin dostawy był najbliższy oczekiwanemu.